Saturday, January 7, 2012

MODAL RM25

  Pada masa ini, ramai orang yang telah berjaya memperolehi pendapatan dan peluang berkerja sambilan di rumah, dan kemudahan untuk melakukan kerja dari rumah pun semakin banyak, dibantu oleh kehadiran teknologi komputer, telefon bimbit dan internet. Ramai yang telah berjaya melalui kerja dari rumah yang biasanya dilakukan secara sambilan.
   Saya ada seorang dari pada itu.Kerana saya pun melakukan kerja sambila dari rumah,Pada awalnya saya memang tidak percaya akan semua benda ini.Buat kerja at rumah pun boleh dapat duit ke,Tapi saya mencuba dan melakukannya ternyata berhasil.
  Saya buat kerja sambilan dia rumah sebagai promoter.Memang mudah tak susah pun.Kerja dia macam ni sahaja .promot at facebook,myspace and blog2..saya dah boleh dapat income.Setiap promot yang telah saya berjaya saya dapat upah rm12 ringgit malaysia.Mudahkan. anda copy and paste.makin bayak anda promot makin byk upah yg anda dapat.
  Nak jadi promot ni pun kena ada modal sikit.untuk buat pendaftaran sebagai ahli tak mahal.rasa nya anda pasti terkejut.Hanya perlu bermodalkan RM25 sahaja.Dan dia akan ajar anda sampai boleh buat.Yang penting sekali ialah RM25 hanya sekali seumur hidup.
   Macam saya..saya sudah mendaftar dan saya boleh buat kerja ni di rumah .Tak perlu Nak bagun awal pergi kerja,boleh abis kan masa bersama teman-teman dan boleh pergi bercuti or holiday bila-bila masa sahaja.Kerana kerja dia hanya perlu kan computer.Dan di mana sahaja boleh berkerja.Nampak mudahkan kerja dia.
    Kata-kata dari saya.Jangan peduli apa orang nak cakap sebab mereka tak tolong bayar hutang kita dan tak ada orang yang akan beri kita duit jika tak ada kerja.Jika anda berminat nak berkerja macam saya..


~Kerja Sampingan Tahun 2012~
*kelayakan akademik bukan keutamaan
*Pengalaman tidak diperlukan(latihan akan diberikan
Untuk sesi temuduga sila hubungi
*012-7276279
sila amik number ini bila ingin pergi temuduga
(786-164)<-sangat penting jika tidak ada number ini tak boleh buat temuduga

No comments:

Post a Comment